نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 15:53

امام جمعه سمنان: تداوم جنایت‌ها در غزه عواقب ناگواری برای صهیونیست‌ها خواهد داشت

امام جمعه سمنان گفت: تداوم جنایت‌های صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین عواقب ناگواری برای آنها خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان سمنان که با حضور مردم در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اقامه شد، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیه مردم غزه و فلسطین اشغالی اظهار کرد :رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر جنایت‌های خود را در غزه و علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اشغالی تشدید کرده است و تداوم این جنایت‌ها عواقب ناگواری برای آنها خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همه مردم آزادی‌خواه جهان و ملت‌های مسلمان به عمال رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند که تداوم این ظلم و جورها و کشتار افراد بی‌دفاع و غیرنظامی در غزه برای آنها هزینه‌های زیادی خواهد داشت.

امام جمعه سمنان ادامه داد: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به قطع آب، برق‌ گاز و شریان‌های حیاتی در غزه اقدام کرده است که این جنایت‌های غیرانسانی بی‌‌پاسخ نخواهد ماند و برای آنها نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

مطیعی همچنین با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان و شهید شدن صدها نفر از مردم بی‌گناه در این مرکز درمانی اظهار کرد: بر اساس شواهدی که وجود دارد، رژیم صهیونیستی با تجهیزاتی که آمریکایی‌ها در اختیار آنها قرار داده بودند، به بیمارستان غزه حمله کردند و صدها انسان بی‌گناه را به شهادت رساندند و شمار زیادی را نیز مجروح کردند.

وی تصریح کرد: تردیدی وجود ندارد که پشت پرده همه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر سرزمین‌های اشغالی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و فلسطین حاصل حمایت‌ها و خط‌دهی‌های آمریکایی‌هاست و این امر از چشمان تحلیلگران بین‌المللی پنهان نخواهد ماند.

امام جمعه سمنان همچنین با تبریک عملیات بزرگ طوفان الأقصی به جبهه مقاومت و مردم فلسطین اظهار کرد: صهیونیست‌ها اگر این عملیات بزرگ هم اتفاق نمی‌افتاد، به جنایت‌های خود در غزه و فلسطین اشغالی ادامه می‌دادند؛ ولی رزمندگان جبهه مقاومت با طراحی عملیات طوفان الأقصی ثابت کردند که صهیونیست‌ها همواره نمی‌توانند یکطرفه سوی مردم مظلوم غزه آتش بگشایند.

مطیعی عنوان کرد: جبهه مقاومت پس از طراحی‌های مختلف، این عملیات بزرگ و وسیع را در سرزمین‌های اشغالی و علیه صهیونیست‌ها اجرا کرد و توفیقات بسیاری داشت.

وی ادامه داد: امروز خواست همه امت‌های مسلمان و مردم آزادی‌خواه جهان این است که رژیم صهیونیستی به‌واسطه جنایت‌های چندین و چند ساله خود در فلسطین اشغالی و نسل‌کشی‌های بی‌رحمانه در غزه در دادگاه صالح برای جنایت‌های جنگی محاکمه شود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: از منظر همه مدافعان واقعی حقوق بشر، رژیم صهیونیستی امروز جنایتکار جنگی محسوب می‌شود و باید جامعه جهانی علیه این رژیم خبیث وارد میدان شود و او را محاکمه کند.

پایان پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544329

مهمترین اخبار ایران و جهان: