نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 14:51

جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها نشان از استیصال و درماندگی است

استاندار کردستان گفت: جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در روزهای اخیر نشان از استیصال و درماندگی و دست و پا زدن آخر صهیونیست‌هاست و یقین داریم آنگونه که رهبری بصیر فرموده صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، انگار برای نابودی‌شان عجله دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج اسماعیل زارعی کوشا امروز در سخنرانی تجمع اعتراضی مردم سنندج در محکومیت جنایات اسرائیل که از میدان آزادی تا انقلاب این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،  اظهار داشت: درود می‌فرستیم به کسانی که در راه گسترش آموزه‌های دین مبین اسلام و راهبرد اساسی و اصولی و انقلاب شکوهمند اسلامی که پا در میدان مقابله با لکه ننگین و غده سرطانی منطقه و دنیا رژیم کودک کش صهیونیستی گذاشته‌اند.

وی گفت: منطق دین ما مقابل نگرش پلید صهیونیست‌هاست، آنانی که از همان صدر زمان پیامبران الهی تا زمان پیامبر ختمی مرتب در نقطه مقابل حقانیت بوده‌اند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها کسان هستند که ادعای بهشت دارند اما قرآن کریم این مدعیان را به چالش می کشاند و می فرماید اگر چنان ادعایی دارید پس آماده مرگ شوید چرا از مرگ می‌ترسید؟

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صهیونیست‌ها انسان‌هایی مادی‌گرا هستند که اگر هزاران سال به آنها عمر داده شود باز هم از مرگ می‌ترسند، این منطق صهیونیست‌هاست و از مرگ هراس دارند چون در دل می‌دانند که باطل‌اند.

استاندار کردستان تاکید کرد: منطق اسلام و مومنان اعلام آمادگی برای ادای تکلیف است و شهادتی که در مسیر ادای تکلیف باشد را شیرین‌تر از عسل می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: رژیمی که مدعی پیشرفته‌ترین سامانه‌های نظامی و دفاعی و پیچیده‌ترین مجموعه‌های اطلاعاتی و جاسوسی است با تمام فشاری که در سالیان سال به ملت فلسطین و در سال‌های اخیر به غزه شدیدترین تحریم‌ها به مردم مظلوم وارد کرده اما همچنان شاهد مقاومت مردم مظلوم هستیم.

زارعی‌کوشا ادامه داد: این منطق اسلام است قرآن ما بشارت می‌دهد، پیروزی نهایی از آن مومنان و فلسطینی‌ها است و به پیامبران وعده می‌دهد یقینا عذاب الهی برای صهیونیست‌ها بلافاصله خواهد بود.

استاندار کردستان گفت: اگر این موجودیت پلید بیش از هفت دهه به حضور ننگین در دامنه بشریت ادامه داده نتیجه اعتقادات کسانی بوده که باید پیشگام می‌شدند و مسیر قرآن را طی می‌کردند.

وی تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم به عنوان ملت ایران از طریقه انقلاب اسلامی و سیاست انقلاب جزو نابودی اسرائیل هیچ اندیشه دیگری و پیامی جز پاک شدن این غده سرطانی از منطقه نداریم.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه این تفکر که به برکت انقلاب اسلامی در فلسطین و لبنان حاکم است اگر زودتر از اینها حاکم بود خیلی زودتر از اینها به عمر نامبارک پایان داده می‌شد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز آسیبی که جوانان فلسطینی به ساختار پوشالی صهیونیست وارد کرده‌اند، آسیب جبران‌ناپذیری است.

استاندار کردستان گفت: حمله وحشیانه صهیونیست‌ها نشان از استیصال و درماندگی و دست و پا زدن آخر صهیونیست‌هاست و یقین داریم که آنگونه رهبری بصیر و مولای مقتدر فرموده صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، انگار برای نابودی‌شان عجله دارند.

وی اذعان کرد: حمله رژیم غاصب به بیمارستان در غزه و کشتار گسترده کودکان فلسطینی که سال‌ها در تحریم اند، نشانه سقوط حتمی رژیم غاصب است و امروز این اجتماع اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام آمادگی برای پایان این  لکه ننگین است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543529

مهمترین اخبار ایران و جهان: