نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 12:57

مجاهدت‌های نیروهای مقاومت در برابر صهیونیست غاصب دستاورد «بسیج» است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، تشکیل نیروهای مقاومت در اقصی‌نقاط جهان را ثمره درخت تنومند بسیج دانست و مجاهدت‌های نیروهای مقاومت در برابر صهیونیست غاصب را دستاورد این نهاد الهی عنوان کرد.

احمدعلی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، طی سخنانی این شجره طیبه را میعادگاه و معراج رهروان طریق ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: در واقع بسیج از صدر اسلام در زمان پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) پایه‌ریزی و با طلوع انقلاب اسلامی و تدبیر و آینده‌نگری معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مجاهدت جوانان انقلابی در عصر حاضر متبلور شد.

مقدم، بسیج را دارای مفاهیم ریشه‌ای و کاربردی عظیمی قلمداد کرد و افزود: نمادهایی همچون ایمان و از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت، اخلاص و پاکی، شور و شعور، بصیرت و هوشیاری و از همه والاتر ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از ولی زمان در بسیج سرلوحه امور قرار دارند و این مفاهیم در بسیج جزو ارکان اساسی هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه جوانان عاشق و مخلص در طول هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در مبارزه با نیروهای بعثی و داعشی‌های پلید و وحشی با اقتدار و صلابت توانستند معنای واقعی بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان بکشانند، گفت: تشکیل نیروهای مقاومت در اقصی نقاط جهان اعم از حشدالشعبی، حماس و... ثمره این درخت تنومند و این شاهکار امام عزیزمان است، مجاهدت‌هایی که امروز در برابر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب توسط نیروهای مقاومت صورت می‌گیرد و دشمن را سردرگم و ذلیل کرده دستاورد این نهاد الهی است.

وی در پایان ضمن درود و صلوات به ارواح طیبه شهدا و روح مطهر سیدالشهدای مقاومت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز و مخلص خاصه پرچمدار بسیجیان عصر ظهور، رهبر بزرگوارمان حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی)، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان عزیز در سراسر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582073

مهمترین اخبار ایران و جهان: