نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 18:28

رحمتی: بازی مهم و سختی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه فردا بازی مهم و سختی در پیش داریم، گفت: یک بازی محکم با تیم ساختارمند، خوب، دونده و جنگنده آلومینیوم داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک حاضر شد و پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.

این نشست خبری که منطقه جنگلی سالاردره برگزار شد، مصافت طولانی سبب شد تا خبرنگاران کمی خودشان را به این منطقه جنگلی و به نوعی از نظر جاده‌ای خطرناک برسانند.

سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران در این نشست خبری با اشاره به بازی پیش روی با بیان اینکه فردا بازی سخت و مهمی را در پیش داریم، اظهار کرد: یک بازی محکم با تیم ساختارمند، خوب، دونده و جنگنده آلومینیوم داریم. بازی مهم و سختی در پیش داریم.

وی افزود: برنامه بازی‌ها را که دیدیم متوجه شدیم که چه اتفاقاتی برای نساجی در حال رقم خوردن است.

سرمربی نساجی مازندران  ادامه داد: با کم کردن سهمیه بزرگسال و با توجه به فاصله کم و تعداد بازی‌ها نساجی آسیب جدی می‌بیند. یک برنامه فشرده و سخت تدوین شده و تیمی مثل نساجی که در آسیا حضور دارد، تحت فشار قرار می‌گیرد.

وی در خصوص بازی با الهال هم صحبت کرد و گفت: ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال در بازی با الهلال داشتیم. در ادامه رقابت‌ها به بازیکنان جوان بیشتر میدان می‌دهیم.

 سرمربی نساجی مازندران در خصوص داوری بازی فردا با بیان اینکه به بازیکنان جوان بیشتر میدان می‌دهیم، گفت: صفایی داور خوب و قاطعی است. امیدواریم بهترین بازیکن زمین در بازی فردا، صفایی باشد.

رحمتی تاکید کرد: یکی از وظایف داوران حفظ سلامتی بازیکنان است. بعد از بازی ملوان چند بازیکن ضرب‌خورده و آسیب‌دیده داشتیم.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540173

مهمترین اخبار ایران و جهان: