نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 17:30

جهاد تبیین و امید آفرینی سرلوحه برنامه‌های سازمان بسیج است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی سرلوحه برنامه های سازمان بسیج است، گفت: امروز توجه به مسئله جهاد تبیین بیش از پیش حس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام کریم سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جریان سفر به زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشور ما همچنان در جنگ با استکبار جهانی است، اظهار داشت: ما باید نقطه ضعف دشمن را شناسایی کنیم، مسائل اصلی و محوری را بشناسیم و در عرصه‌های مختلف به آن‌ها بپردازیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم سالاری دینی یکی از شاخصه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی است، افزود: هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است، لذا ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش حس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  جهاد در راه خدا ویژگی‌هایی دارد که در مقابل دشمن ایستادن یکی از آن ویژگی‌هاست، ادامه داد: در کنار جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی در جامعه نیز سرلوحه برنامه‌های سازمان بسیج است.
حجت‌الاسلام سرافراز تاکید: حوزه‌های علمیه و روحانیت آگاه، مبلغان و طلاب و فضلای جوان و جهادی، اعم از خواهر و برادر، در کنار دستگاه‌های فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای و مراکز دانشگاهی باید روشنگری، موج آفرینی، مطالبه‌گری، پاسخگویی، شبهه زدایی و گفتمان سازی را ادامه داده و ارتقا بخشند و از همه ظرفیت‌ها بهره گیرند. 
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573373

مهمترین اخبار ایران و جهان: