نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 19:52

عملیات جاسوسی نیروی هوایی آمریکا برای صهیونیست‌ها

محافل خبری صهیونیستی مدعی عملیات جاسوسی نیروی هوایی آمریکا در منطقه و کمک به صهونیست‌ها شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید تنش بین حماس و رژیم صهیونیستی، برخی منابع خبری عصر شنبه به وقت تهران از عملیات جاسوسی نیروی هوایی آمریکا در منطقه به نفع صهیونیست‌ها خبر دادند.

بنابر ادعای محافل خبری وابسته به صهیونیست‌ها، نیروی هوایی آمریکا در حال حاضر در منطقه با جمع آوری اطلاعات به رژیم اسرائیل کمک می‌کند.  

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۱۵۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن بیش از دو ۳۶۰۰ نفر دیگر منجر شده است.  شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۵۰۰ نفر می‌رسد و تعداد صهیونیست‌هایی که توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شدند نیز بیش از  ۲۰۰ نفر است.

منابع رسانه‌ای  همچنین گزارش کردند که همزمان با وخامت اوضاع در غرب آسیا ، تفنگداران دریایی آمریکا زودتر از موعد مقرر رزمایش برنامه ریزی شده با کویت را رها کردند. به گزارش منابع خبری، «آنجلیکا وایت» سخنگوی نظامیان آمریکا در کویت اظهار داشت که تفنگداران دریایی و آمریکا در کویت نیستند. به گفته این سخنگوی ارتش آمریکا، این تفنگداران اکنون نزدیک بحرین هستند.

در تحولی دیپلماتیک نیز، وزارت خارجه آمریکا مجوز خروج برخی کارکنان خود را از فلسطین اشغالی صادر کرد. وزارت خارجه آمریکا بعد از ظهر شنبه به وقت تهران اجازه خروج پرسنل غیر اضطراری و اعضای واجد شرایط و خانواده دیپلمات‌های خود از فلسطین اشغالی را صادر کرد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین از شهروندان خود ساکن فسلطین اشغالی خواسته است آن‌هایی که مایل به ترک فلسطین اشغالی هستند حتما با سفارتخانه آمریکا در قدس اشغالی تماس بگیرند. این سفارتخانه شماره تلفن‌های ضروری را برای همین امر اختصاص داده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538029

مهمترین اخبار ایران و جهان: