نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 09:49

محموله 4 میلیارد تومانی لوازم یدکی، قاچاق از آب در آمد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از لوازم یدکی وسایل نقلیه قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در شهر اصفهان خبر داد.

محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه خود از دپوی لوازم یدکی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموارن پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی محل با هماهنگی و اخذ مجوز مرجع قضائی به همراه نماینده گمرک و اداره صنعت، معدن و تجارت انبار مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

هاشمی‌فر با اشاره به کشف ۲هزار و ۱۹۱ قطعه لوازم یدکی خارجی در این انبار گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد انبار مذکور از ۹ آبان ماه غیر فعال بود و ورود و خروج کالاها به این انبار نیز در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است، همچنین قطعات موجود در انبار فاقد شناسه کالا و کد رهگیری بودند که به موجب قانون مشمول جرم قاچاق می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شدند و در این زمینه پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579573

مهمترین اخبار ایران و جهان: