نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 09:30

دشمن هیچگاه نتوانسته از مرزهای کردستان وجبی خاک از ایران را تصاحب کند

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان جان ایران است، گفت: ما کُردها به اینکه همواره ایرانیانی غیرتمند، مرزبانان و مرزداران سلحشوری بوده‌ایم و دشمن هیچ گاه نتوانسته از مرزهای کردستان، وجبی از خاک سرزمین ما را تصاحب و از جان ایران عزیز اسلامی کم کند، افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در آیین رونمایی از نماهنگ «کردستان من» که در محل پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، از همت و تلاش دست اندرکاران تهیه این نماهنگ بسیار فاخر، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هنر بهترین ابزار تبیین است، افزود:  با زبان هنر در قالب فیلم، نمایشنامه، نماهنگ و سایر قالب‌های هنری بسیار بهتر می‌توان‌ مفاهیم عمیق را به مخاطب منتقل کرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه کردستان جان ایران است، اضافه کرد:  کُردها و کردستانی‌ها یکی از ایرانی‌ترین و اصیل‌‌ترین اقوام هستند، هر کُردی در هرجای دنیا که زندگی می‌کند ریشه ایرانی دارد. 

زارعی‌کوشا ادامه داد: ما کُردها به اینکه همواره ایرانیانی غیرتمند، مرزبانان و مرزداران سلحشوری بوده‌ایم و دشمن هیچ گاه نتوانسته از مرزهای کردستان، وجبی از خاک سرزمین ما را تصاحب و از جان ایران عزیز اسلامی کم کند، افتخار می‌کنیم.

وی از دانش‌آموزان، جوانان و نونهالانی که در خلق این اثر فاخر نقش داشته‌اند قدردانی کرد و گفت: امیدوارم جوانان این استان و کسانی که بازیگر این نماهنگ بودند، آینده کردستان را بسازند و ما افتخار کنیم که کردستانی سربلند و پیشرفته داریم.

در این مراسم با حضور استاندار، از دانش آموزان هنرمند و صاحب اندیشه در خلق نماهنگ «کردستان من» تجلیل شد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613929

مهمترین اخبار ایران و جهان: