نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 12:20

قهرمان آسیا در آرزوی مدال المپیک

قهرمان پرافتخار آذربایجان‌شرقی در رشته تنیس روی میز گفت: آرزو دارم روزی به المپیک راه یافته و در این مسابقات به مدال دست یابم.

فراز شکیبا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد اینکه چطور به رشته تنیس روی میزعلاقمند شد، اظهار داشت: پدرم از پینگ‌پنگ ‌بازان آذرشهر بود و یک روز در تمرینات پدرم حضور یافته و از بازی خوبش ‌ به وجد آمده و علاقمند به این رشته شدم و از آنجا تصمیم گرفتم که راه پدرم را رفته و این رشته را انتخاب کردم.

وی گفت: وقتی برای اولین بار در مسابقات نونهالان کشور به عنوان قهرمانی دست یافتم لپه حاج احمد آذرشهر کلیه هزینه‌های من را تقبل کرده و در مسابقات مختلفی شرکت کرده ‌و قهرمان شدم که می توانم به قهرمانی در آسیا، نایب قهرمانی جهان، 7 دوره قهرمان ایران و 13 دوره قهرمان مسابقات بین المللی در رده زیر 13 سال اشاره کنم.

قهرمان تنیس روی میز آسیا عنوان کرد: در مسابقات تبریز همه مدعیان کشور در رده جوانان و نوجوانان حضور دارند و سطح مسابقات بسیار بالاست و امیدوارم بتوانیم با تیم آذربایجان شرقی در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یابیم.

پینگ‌پنگ باز آذرشهری در مورد آرزوهایش گفت: دوست دارم روزی به المپیک راه یافته و در آنجا به مدال دست یابم و در کنار آن درسم را هم ادامه داده و در تحصیل هم موفق باشم.

وی افزود: برادران عالمیان الگوی ورزشی من هستند و آنها و آقای هدایی ثابت کردند که می توان برابر پینگ پنگ بازان چین و ژاپن به پیروزی رسید و تلاش خواهم کرد که من هم روزی برای کشورم در رده بالاتر افتخارات بیشتری کسب کنم.

پایان پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573973

مهمترین اخبار ایران و جهان: