نیوز سیتی!
26 آبان 1402 - 22:22

آراء نهایی بخش تئاتر خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی

هیأت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه آراء نهایی بخش تئاتر خیابانی را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هیأت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه آرای خود را به شرح زیر اعلام نمودند:

بخش بروشور:

هیأت‌داوران در این بخش هیچ انتخابی نداشت

بخش موسیقی:

شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش ققنوس آقایان مازیار اسدزاده و امید کرمی تقدیر می‌نماید.

هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش عاشقانه‌های زیرخاکی آقایان مازیار اسدزاده تقدیر می‌نماید.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش جایی برای گل سرخ، آقای مهاجر احمدی تجلیل به عمل می‌آورد.


بخش طراحی لباس:

شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح لباس نمایش عاشقانه‌های زیرخاکی آقای سیامک گل منصوری تقدیر می‌نماید.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح لباس نمایش ماده هفت خانم گلنار اکبری تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش طراحی فضا:

شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح فضا نمایش عاشقانه‌های زیرخاکی آقای سیامک گل منصوری تقدیر می‌نماید.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح فضا نمایش ماده هفت خانم گلنار اکبری تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش بازیگری زن:

شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ققنوس سرکار خانم مهسا کرانیان تقدیر می‌نماید.

شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش عاشقانه‌های زیرخاکی سرکار خانم بهاره زاهد دوست تقدیر می‌نماید.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ماده هفت سرکار خانم طیبه کاظمی تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش بازیگری مرد:

جایزه سوم: هیأت داوران با اهداء لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش نوشابه با طعم بیمارستان آقای علی حسن نوری تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه دوم: هیأت داوران با اهداء لوح سپاس و جایزه نقدی از بازیگر نمایش ماده هفت آقای مجید احمدی تجلیل به عمل می‌آورد.

جایزه اول: هیأت داوران با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از بازیگر نمایش عاشقانه‌های زیرخاکی و ماده هفت آقای حسین نادری تجلیل به عمل می‌آورد.

طرح و ایده:

شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از نویسنده عاشقانه‌های زیرخاکی آقای حسین نادری تقدیر می‌نماید.

شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از نویسنده جایی برای گل سرخ آقای سید سروش پیمبری تقدیر می‌نماید.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از نویسنده نمایشنامه ماده هفت آقای مرتضی اسدی مرام تجلیل به عمل می‌آورد.

بخش کارگردانی:

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح سپاس و جایزه نقدی به کارگردان نمایش جایی برای گل سرخ آقای شهریار انصاری تجلیل به عمل می‌آورد.

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح سپاس و جایزه نقدی از کارگردان نمایش عاشقانه‌های زیرخاکی آقای حسین نادری تجلیل به عمل می‌آورد.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از کارگردان نمایش ماده هفت سرکار خانم گلنار اکبری تجلیل به عمل می‌آورد.


پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575529

مهمترین اخبار ایران و جهان: