نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 10:59

نیروی انتظامی یک پشتوانه بزرگ برای کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فرهنگ معنویت و از خودگشتگی خانواده کارکنان انتظامی پشتوانه محکم این سازمان پرافتخار است و این نیرو یک پشتوانه بزرگ و مهم برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم جشن تکلیف دختران کارکنان و خانواده نیروی انتظامی استان کردستان، با بیان اینکه انتظامی کشور یک سازمان خدمتگزار است، اظهار داشت: نیروی انتظامی  پرتلاش یک پشتوانه بزرگ و مهم برای کشور است.

وی افزود: نیروی انتظامی در استان کردستان مجاهدانه در زمینه ایجاد امنیت و آسایش مردم خدمت می‌کند که این همه تلاش خود جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اقدامات فرهنگی انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در کنار اقدامات خوب انتظامی، شاهد اقدامات ارزنده در حوزه فرهنگی نیز در انتظامی کردستان هستیم که این نشان از مدیریت خوب سردار علی آزادی فرمانده انتظامی و تلاش مجموعه است.

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه نقش خانواده کارکنان در پیشبرد ماموریت بزرگ این سازمان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از امتیازات پلیس که تلاشگر حاضر می‌شود، خانواده‌های مومن و انقلابی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ معنویت، ایثار و از خودگشتگی خانواده کارکنان انتظامی پشتوانه محکم این سازمان پرافتخار است و امیدواریم که شاهد تقویت روزافزون این رویکرد باشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575973

مهمترین اخبار ایران و جهان: