نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 15:16

اقتدار امنیتی، ثمره داشتن تفکر بسیجی است.

ردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه امروز در دیدار فرماندهان و بسیجیان با نماینده محترم ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: ما درحالی‌که دورتادورمان در تلاطم و آتش هست، دارای اقتدار امنیتی‌ای هستیم که ثمره تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز یکشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و بسیجیان با نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما ملت غزه را، ملت مظلوم اما مقتدر خطاب می‌کنیم زیرا غزه در حال حاضر در عین مظلومیت مقتدرانه در حال دفاع هست.

وی با اشاره به این‌که جهان در حال شکل‌گیری آرایش جدید در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است، افزود: یک قسمت کوچک از این دنیا همین ملت غزه هست که به دلیل شعار جهانی داشتن، امروز برای همه ملت‌ها نام و شهرتی آشنا و جهانی دارد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه فروپاشی رژیم صهیونیستی زودرس دانست و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با این جنایات و اعمالی که مرتکب شد، نشان داد که خیلی زودتر از زمانی که مقام معظم رهبری(مدظله) بیان کرده است، ازهم‌پاشیده خواهد شد.

وی آینده را از آن فلسطین دانست و ادامه داد: یکی از این نشانه‌های فروپاشی برگزاری جلسات فرماندهان نظامی و امنیتی غرب در خود تلاویو است، زیرا دارند می‌بینند که هژمونی آن‌ها و هیمنه پوشالی‌شان در حال فروپاشی است و طبیعی است که وقتی فروپاشی خود را می‌بینند دست به هر جنایتی می‌زنند که از ورطه ازهم‌پاشیده شدن بیرون بیایند.

سردار ریحانی به مناسبت اولین روز از هفته بسیج تصریح کرد: آیا فکر کردید که اگر بسیج، این الهام الهی بر سینه‌ی امام(ره) نقش نمی‌بست و بسیج تشکیل نمی‌شد آیا این امنیتی که امروز در دنیاداریم و به معنای واقعی مثال‌زدنی هست را داشتیم؟ آیا این عزت برای ملت ایران رخ می‌داد؟

وی با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در جبهه مقاومت گفت: ما درحالی‌که دورتادورمان در تلاطم و آتش هست، دارای اقتدار امنیتی هستیم.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه تشکیل جبهه مقاومت را نشئت‌گرفته از تفکر امام(ره) در شکل‌گیری بسیج دانست و بیان کرد: امام(ره) به دنبال یک ارزش بزگی مردمی بودند و الآن در جغرافیای جهان این تفکر سرایت پیداکرده است.


ریحانی بسیج را شجره‌ی طیبه‌ای دانست که امام بزرگوار آن را بنا نهاد و رهبر معظم انقلاب(ره) آن را بال‌وپر داد تا این شجره و درخت طیبه امروز تنومند شود.

وی اتحاد و یکپارچه بودن ملت ایران را داشتن تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: هرزمانی نظام نیاز به نیروهای متعهد پیدا می‌کند که بر روی یک اصول و فرهنگ واحد حرکت کند، بسیج پای‌کار بوده و هست و نقش‌آفرینی کرده است.

سردار بهمن ریحانی گفت: بزرگی و عظمت بسیج بسیار بزرگ هست و تاز مانی که بر این اساس و اصول و تفکر هستیم، آینده از آن ما خواهد بود.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577629

مهمترین اخبار ایران و جهان: