نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 09:12

ازسرگیری عمره مفرده در ایلام بعد از ۸ سال وقفه

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: بعد از وقفه ۸ ساله، امکان سفر زیارتی عمره مفرده برای هم استانی‌های عزیز فراهم شده است.

سجاد رحمانی مدیر حج و زیارت استان ایلام، صبح شنبه ۲۵ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بعد از وقفه ۸ ساله سفرهای زیارتی عمره مفرده، اکنون امکان این سفر معنوی برای هم استانی های عزیز فراهم شده است. 

وی افزود: متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده در استان ایلام می توانند از تاریخ ۲۸ آذرماه جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ادامه داد:  سهیمه تخصیصی به استان ایلام یک کاروان با ظرفیت ۹۱ نفر است.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی سازمان حج و زیارت کشور و اعلام اولویت از ۱ تا ۴۰۰ بدینوسیله از متقاضیان با اولویت مذکور درخواست می‌شود ضمن تهیه گذرنامه معتبر و حداقل ۷ ماه اعتبار از زمان اعزام به سامانه omreh.haj.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه و سپس انتخاب کاروان و پرداخت هزینه سفر تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت نام اقدام کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاقه مندان و متقاضیان گرامی می توانند جهت تحویل مدارک به محل دفتر زیارتی اهل البیت ایلام واقع در ایلام خیابان آیت اله حیدری، خیابان دستغیب، نبش کوچه شباهنگ مراجعه کنند. 

وی با اشاره به اینکه، مدت این سفرمعنوی  ۱٠ روز (۵ روز مکه و ۵ روز مدینه منوره است)، ادامه داد: کاروان عمره مفرده استان ۱۴٠۲/۱۱/۱۵ از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران عازم جده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، خرداد ماه سال جاری تعداد ۱۱۵ زائر که تا پایان سال ۸۵ و ۳ ماه ابتدای سال۸۶ ثبت نام خود را  تکمیل کرده و فیش حج تمتع را در دست داشتند به مناسک حج تمتع ۱۴۰۲ اعزام شدند.
 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605973

مهمترین اخبار ایران و جهان: