نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 09:48

تخصیص یک هزار و ۲۵۰ طرح دامپروری به استان ایلام

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: یک هزار و ۲۵۰ طرح دامپروری توسط کمیته امداد با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام، دوشنبه ۴ دی ماه در جلسه پیگیری تفاهم‌نامه بین ستاد و کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های دامپروری استان، گفت: حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان می‌تواند درحوزه محرومیت‌زدایی و توسعه استان به خوبی نقش‌آفرینی کند.

وی، با بیان اینکه هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی با همکاری راهبران شغلی کمیته‌امداد در حوزه اعطای تسهیلات دامپروری در استان فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کند، افزود: ۱۲۵۰ طرح دامپروری توسط کمیته امداد با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی برای استان سهمیه اختصاص پیدا کرده است که اگر به خوبی اجرا شود قطعاً در این حوزه جهش شغلی و تولید خوبی ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، با تاکید بر اینکه اقدامات و رسالت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام در یک سو بوده و مشارکت این ۲ نهاد به خوبی می‌تواند هم‌افزایی و نتیجه‌بخش بودن اقدامات را به عرصه ظهور برساند، ادامه داد: هدف اصلی اجرای این طرح کمک به حوزه روستایی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

زارع، با اشاره به اینکه به جد پیگیر حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان هستیم، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی در استان استفاده خواهیم کرد.

وی، اضافه کرد: در اجرای طرح‌های دامپروری که توسط کمیته امداد و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا می‌شود، تسهیلات قرض الحسنه برای خرید دام به متقاضیان واگذار می‌شود و از مهم‌ترین حسن‌های اجرای این طرح، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از دامدار بعد از دریافت تسهیلات است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615073

مهمترین اخبار ایران و جهان: