نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 19:10

ارسال بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سرزمین نور خوزستان

دبیر استانی جشنواره سرزمین نور استان خوزستان گفت: در دوره دوم جشنواره استانی سرزمین نور استان خوزستان ۲۱۳۷ اثر از ۷۶۲ نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نوربخش شیخی دبیر استانی جشنواره سرزمین نور استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در دومین دوره استانی جشنواره سرزمین نور استان خوزستان با همت اردویی نواحی بسیج استان خوزستان از ۷۶۲ شرکت کننده در این دوره جشنواره، دو هزار و ۱۳۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دبیرخانه کشوری نیز به صورت مستقل نیز آثار جمع‌آوری می‌کند لذا تعدادی از هم استانی‌های هنرمند ممکن است آثار خود را به صورت مستقیم به آن دبیرخانه ارسال کرده باشند که با هماهنگی صورت گرفته این آثار نیز جهت داوری در مرحله استانی گرفته خواهند شد.

دبیر دومین دوره جشنواره استانی سرزمین نور استان خوزستان عنوان کرد: آثار جمع‌آوری شده برای شرکت در مرحله کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره سرزمین نور ارسال شدند تا از نگاه داوران هر بخش برگزیده‌های کشوری نیز مشخص شوند.

وی تصریح کرد: امسال به نسبت دوره قبل هم از لحاظ کمی و هم کیفی آثار بیشتری به دبیرخانه استانی ارسال شده که بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

شیخی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به حدنصاب رسیدن تعداد آثار در ۱۶ رشته از ۲۱ رشته در دو بخش مردمی و حرفه‌ای، داوری انجام خواهد شد و به نفرات برتر در هر بخش جوایز نفیس و لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

دبیر دومین دوره جشنواره استانی سرزمین نور استان خوزستان گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان در ایام راهیان نور عمومی و اتمام این عملیات بزرگ فرهنگی پیش از شروع این ماه پرخیر و برکت، اختتامیه جشنواره سرزمین نور در روز شنبه ۱۹ اسفند امسال با حضور برگزیده های هر بخش برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615829

مهمترین اخبار ایران و جهان: