نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 12:34

۵۴ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی سمنان اجرا شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۵۴ طرح عمرانی و زیربنایی با ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌ها و نواحی استان سمنان در حال اجراست.

محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان اینکه اولویت این شرکت در بخش توسعه و تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی است، اظهار کرد: محل تأمین اعتبار این پروژه‌های زیربنایی از بودجه داخلی و طرح‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون، بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، ۵۴ طرح عمرانی و زیربنایی با ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌ها و نواحی استان سمنان در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در این مدت، ۳۹ پروژه عمرانی با ۹۷۳ میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان تحویل موقت و ۱۶ پروژه زیرساختی با ۴۵۱ میلیارد ریال در این مناطق تحویل قطعی شده است.

باقری ادامه داد: در حال حاضر، ۶۸۸ هکتار زمین آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

به گزارش فارس؛ استان سمنان دارای ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مصوب بوده و حدود یک هزار و ۴۰۱ واحد تولیدی بهره‌بردار در این نواحی مستقر هستند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557573

مهمترین اخبار ایران و جهان: