نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1403 - 17:15

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

باشگاه اودینزه پس از قطع همکاری با گابریله چوفی از فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اودینزه که در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل جاری اقدام به اخراج گابریله چوفی از سمت سرمربیگری اودینزه کرد، بعدازظهر امروز (دوشنبه) به طور رسمی فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدید این تیم ایتالیایی معرفی کرد. قرارداد این مربی ایتالیایی تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت و گزینه تمدید قرارداد نیز در این قرارداد گنجانده شده که البته منوط به عملکرد اودینزه در بازی‌های باقیمانده فصل جاری دارد. این اولین تجربه مربیگی کاناواری 50 ساله در سری A است.

برنده توپ طلا در سال 2006، در فصل 14-2013 وارد عرصه مربیگری و به عنوان دستیار کوزمین اولاریو در الهلال عربستان مشغول به کار شد. او در سال 2014 اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با تیم گوانگژو اورگراند چین داشت و در ادامه هدایت النصر عربستان، تیانجین کوانجین، گوانگژو اورگراند و تیم ملی چین (تنها دو بازی روی نیمکت این تیم بود) را برعهده گرفت و در نهایت فصل 23-2022 اولین تجربه مربیگری‌اش در اروپا را با قبول سرمربیگری بنونتو داشت. کاناوارو در 17 بازی که روی نیمکت این تیم ایتالیایی بود، آمار 3 برد، 7 تساوی و 7 شکست را از خود برجای گذاشت.

اودینزده که شنب شب در دیداری خارج از خانه در چارچوب هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب هلاس ورونا شد، در حال حاضر در رده هفدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد و برای بقا در این لیگ می‌جنگد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1703073

مهمترین اخبار ایران و جهان: