نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:18

حاج قاسم، نماد و عامل همبستگی این ملت است

استاندار گیلان با بیان اینکه حاج قاسم، خود نماد و عامل همبستگی این ملت است، گفت: هر روز که می‌گذرد این مسیر را مقتدرتر و توانمندتر و با ثبات‌تر ادامه می‌دهیم و به قله نزدیک شدیم و در مسیر و مکتب حسینی ناامیدی و خستگی جایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز جمعه در جریان راهپیمایی مردم شهیدپرور رشت در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان که بعد از نماز جمعه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم می‌دانند اندیشه و راه حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مسیر و مکتب سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است هیچ گاه بسته نمی‌شود و دشمنان هم با جنایات و ترورهای کور نمی‌توانند این مسیر را تغییر دهند. 

وی با بیان اینکه حاج قاسم، خود نماد و عامل همبستگی این ملت است و هر روز که می‌گذرد این مسیر را مقتدرتر و توانمندتر و با ثبات‌تر ادامه می‌دهیم و به قله نزدیک شدیم، گفت: در مسیر و مکتب حسینی ناامیدی و خستگی جایی ندارد و در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری راه و مکتب شهدا و امام راحل و شهید سلیمانی‌ها تا نابودی و زوال دشمن ادامه می‌یابد و مردم جشن پیروزی را شاهد خواهند بود. 

استاندار گیلان همچنین در پی شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان؛ با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان؛ شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. 

تظاهرات محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) رشت با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار در مرکز استان برگزار شد. 

در این تظاهرات که همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های مختلف استان گیلان نیز برگزار شد؛ مردم ضمن ابراز تاسف از شهادت مظلومانه جمعی از زائران مراسم سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه تروریستی؛ با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خواستار برخورد قاطع و جدی با مسببان این جنایت بزرگ در روز ولادت حضرت زهرا (س) و مراسم شهید سلیمانی شدند. 

آنان همچنین با بیان اینکه دشمنان بزدل و ترسو از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی هراس دارند، تاکید کردند که راه امام خمینی (ره) و شهدای عزیز تحت منویات مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی به ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) متصل شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627629

مهمترین اخبار ایران و جهان: