نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 23:17

اعمال محدویت‌های ترافیکی راهپیمائی 22 بهمن در سنندج

رئیس پلیس راهور استان کردستان از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی شهر سنندج در 22بهمن ماه خبر داد.

سرهنگ  رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: به مناسبت راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در روز 22 بهمن‌ و در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کردستان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، پارک وسایل نقلیه از ساعت 23 امشب21 بهمن‌ماه تاپایان مراسم در رینگ میادین آزادی و انقلاب سنندج و مسافت 50 متری در اضلاع مجاور ممنوع است.

همتی‌زاده بیان کرد: همچنین روز 22بهمن از تردد وسایل نقلیه در رینگ داخلی میادین انقلاب و آزادی و معابر  طول خیابان  آیت‌الله طالقانی تا میدان انقلاب اسلامی، تقاطع انقلاب به سمت میدان انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب ممنوع است.

وی در ادامه افزود: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از سه راه کلینیک قدس، میدان مولوی، خیابان‌های حسن‌آباد و کشاورز به سمت میدان آزادی ممنوع بوده و ممنوعیت ترافیکی به صورت کامل اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از شهروندان خواست با خادمان خود در پلیس راهور همچون همیشه همکاری لازم را داشته باشند و همه با هم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه تلاش کنیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667629

مهمترین اخبار ایران و جهان: