نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 16:09

امام جمعه کرج: سران آمریکا پیش از حرف زدن فکر کنند!

امام جمعه کرج گفت: سران آمریکا قبل از صحبت کردن فکر کنند و عاقلانه حرف بزنند زیرا در سال‌های گذشته سیلی‌های محکمی از فرزندان ایران اسلامی و جبهه مقاومت دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی همچنان در منطقه ادامه دارد، گفت: حمایت آمریکا از این جنایات نباید نادیده گرفته بشود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: جهان اسلام باید با اتحاد و انسجام از ادامه جنایات صهیونیست ها درمنطقه جلوگیری کند؛ اگر کشورهای اسلامی راه های حیات صهیونیست ها را نبندند فردا در مقابل پیامبر خدا (ص) چه خواهند گفت؟

وی اظهار کرد: امروز آمریکا و صهیونیست ها نماد واقعی طاغوت هستند و سکوت تمام ادیان الهی در برابر آنها خیانت به انسان و انسانیت است.

حسینی همدانی ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها دست از ددمنشی بر نمی‌دارند و رژیم صهیونیستی طی چهار ماه اخیر ۲۶ هزار و ۹۰۰ انسان بی‌گناه را در غزه شهید و ۶۶ هزار نفر دیگر را زحمی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: امروز ایستادگی و تقسیم کار جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها و استکبار جهانی ستودنی است.

تهدیدهای آمریکا یاوه گویی است

امام جمعه کرج با اشاره به یاوه گویی‌ها و تهدیدهای برخی سران آمریکا علیه منطقه و ایران گفت: سران آمریکا قبل از صحبت کردن فکر کنند و عاقلانه حرف بزنند زیرا در سال‌های گذشته سیلی‌های محکمی از فرزندان ایران اسلامی و جبهه مقاومت دریافت کرده اند.

وی خطاب به سران آمریکا بیان کرد: اگر اقدامی علیه ایران اسلامی داشته باشید، فرصت دیدن اقدام خود را پیدا نخواهید کرد و فرزندان اسلام همه دنیا را برای شما به جهنم تبدیل خواهند کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت : آمریکا، اسرائیل و تمام جهان استکبار می دانند که ایران مانند افغانستان و عراق نیست که البته باید از حضور خفت بار خود در این مناطق هم عبرت می‌گرفتند.

امام جمعه کرج اظهار کرد: امروز تقسیم کاری که در جبهه مقاومت برای اداره منطقه شکل گرفته ستودنی است؛ حمله پهپادی توسط مقاومت عراق به آمریکا پیام داد که هیچ نقطه ای برای جبهه استکباری امن نیست.

توصیه‌های امام جمعه کرج به آمریکا!

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سخنان رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا که گفته هدف حضور ما درمنطقه بازدارندگی و در عین حال محافظت از نیروهای آمریکایی است،گفت: به این فرمانده آمریکایی توصیه می‌شود علاقلانه تر از محافظت از نیرو ها این است که منطقه را ترک کنید.

وی ادامه داد: آمریکایی ها بیش از این هره پلید و شکست خورده خودشان را در بین مردم دنیا آشکار نکنند؛ البته چه منطقه را ترک کنند و چه بمانند تا وقتی که این سیاست‌ها را دارند شعار هر جمعه ما مرگ بر آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، صهیونیست‌ها را نماد مشرکان امروز جهان دانست و گفت: این رژیم از هیچ جنایتی علیه بشریت فروگذار نیست.

تشکر از سربازان گمنام امام عصر(عج)

حسینی همدانی با اشاره به شناسایی جاسوسان رژیم صهیونیستی در ۲۸ کشور جهان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: با عملیات ترکیبی، اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی صورت گرفته این جاسوسان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام،کار بزرگی بود که انجام شد،گفت: سربازان گمنام امام عصر (عج) دردنیا دارای نام غریب و درآسمان‌ها نام آشنا هستند که امیدواریم در این راه کوشاتر و سلامت باشند و از این عزیران تشکر می‌کنیم.

غرب از پیشرفت ایران عصبانی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به پرتاب سفینه های ماهواره برجمهوری اسلامی ایران در ۲ هفته اخیر گفت: این اقدام موجب عصبانیت اروپایی‌ها و غربی‌ها شده است.

وی ادامه داد: دستیابی به این فناوری‌ها بیانگر پیشرفت‌های ایران اسلامی است و جبهه مقاومت با این فناوری‌های نوین نشان داده است که همواره درحال پیشرفت است.

امام جمعه کرج با اشاره فرا رسیدن ۲۷ ماه رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) بیان کرد: آن حضرت دارای مراتب بالای یقین الهی بود و در مسیر حق متحمل سختی ها شد.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره ) نیز با تلفیق کردن سیاست و عرفان در مسیرمکتب حضرت موسی بن جعفر (ع) گام برداشت و در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

حسینی همدانی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هم کتاب‌های معرفتی نوشت و هم فریاد می‌زند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و از سوی دیگر خبر از فروپاشی شوروی می‌دهد که این‌ها جلوه‌های عرفان معنوی و الهی آن حضرت است.

حسینی همدانی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز مبعثت پیامبر بزرگ اسلام (ص)، افزود: درس امروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) این است که همه مردم دنیا با حقیقت بعثت آشنا شوند و اینکه بندگی خدا کنند و زیر بار طاغوت نروند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تاکید فراوان دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657973

مهمترین اخبار ایران و جهان: