نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 22:55

نجاتگران سمنانی به ۷۹۸۷ حادثه‌دیده خدمات ارائه دادند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: نجاتگران استان سمنان امسال به بیش از هفت هزار و 987 حادثه‌دیده خدمات اراده دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا باغبان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به حوادث ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: در این بازه زمانی، یک هزار و 449 حادثه توسط هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

وی بیان کرد: ۷۹۴ مورد از این حوادث ترافیکی، ۴۹ مورد آبگرفتگی، ۳۳ مورد حوادث کوهستان، ۱۲۳ مورد خدمات شهری، ۴۰۷ خدمات حضوری و ۴۳ مورد حوادث دیگر را شامل شده است.

باغبان افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه، هفت هزار و 987 نفر تحت تأثیر حوادث قرار گرفته که از این تعداد، هفت هزار و 883 نفر مصدوم شدند و ۵۷۶ نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به حوادث خاص ۹ ماهه امسال گفت: نیروهای عملیاتی در جریان ۴۹ مورد سیلاب و آبگرفتگی در استان، به ۸۸۳ نفر امدادرسانی کردند. 

وی تصریح کرد: پنج هزار و 492 نیروی عملیاتی در قالب یک هزار و 641 تیم با به‌کارگیری ۸۷۳ خودروی آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمک‌دار در مأموریت‌های امدادی ۹ ماهه گذشته مشارکت داشته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: در این مدت، پایگاه آهوان با ۲۱۸ مورد حادثه، پایگاه ده‌نمک با ۱۹۳حادثه و پایگاه میامی با ۱۴۹ حادثه، سه پایگاه استان سمنان بودند که بیشترین حادثه را در استان پوشش داده‌اند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646373

مهمترین اخبار ایران و جهان: