نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 00:12

تلاش رویداد روایت پیشرفت، فهم عمیق از اتفاقات کشور

وزیر کشور با بیان اینکه کشورمان پیشرفت های بسیاری داشته که مردم از آن اطلاعی ندارند، گفت: روایت پیشرفت تلاش دارد فهم عمیقی از اتفاقات کشور را در منظر مردم قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد وحیدی امشب در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دولت انقلابی و مردمی به دنبال تعمیق و توسعه هرچه بیش‌تر این حرکت و اقدامات موثر است.

وی با اشاره به اینکه رویداد ملی روایت پیشرفت تلاش دارد فهم عمیقی از اتفاقات کشور را در منظر مردم قرار دهد، مطرح کرد: پیشرفت‌های فراوانی اتفاق افتاده که مردم از آن مطلع نیستند.

وزیر کشور اضافه کرد: در بسیاری از پروژه‌ها در سطح جهان صاحب رتبه هستیم و این به برکت انقلاب و نظام اسلامی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه انتخابات یک نقطه مهم تمدنی در کشور است، گفت: انتخابات فرصت کم نظیر برای مردم است تا نقش خود در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت انتخابات برای تحقق مردم‌سالاری دینی استفاده کرد، عنوان کرد: امیدواریم با حضور گسترده مردم در انتخابات اسفندماه هر آن‌چه که به صلاح کشور است، رقم خورد.

وحیدی دو پروژه حرم تا حرم و قطار برقی مشهد-تهران را مدنظر قرار داد و افزود: هر دو پروژه با دستور رئیس جمهور با جدیت دنبال می‌شود و جلساتی نیز با استاندار خراسان رضوی و برخی از اعضای هیئت دولت در این خصوص داشته‌ایم.

وی در پایان اضافه کرد: بودجه‌های ملی برای این طرح‌ها پیش بینی شده است و با جدیت به دنبال تکمیل آن‌ها هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664829

مهمترین اخبار ایران و جهان: