نیوز سیتی!
17 فروردین 1403 - 14:09

آمریکا مدام از سوی محور مقاومت سیلی می‌خورد

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: روزی آمریکا با یک اشاره کشورها را تسلیم خود می‌کرد، اما امروز از سوی محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن سیلی می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلای الغدیر، گفت: جمهوری اسلامی از آغاز پیروزی تاکنون براساس و مبنای کتاب و سنت از آرمان‌های فلسطین و مجاهدان فلسطینی حمایت کرده‌است.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم بارها اشاره شده‌است کسانی که با مسلمانان جنگیدند شما نیز در راه خدا بدون چشمداشت مادی به آن‌ها کمک کنید و با دشمنان بجنگید و به‌همین دلیل مسئله فلسطین در صدر مسائل اسلام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: نخستین رویداد مبارک روز قدس در 26 مرداد 1358 به‌دستور امام راحل برگزار شد و امروز بعد از 45 سال مبارک‌تر از روزهای دیگر است.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی امروز با وجود گذشت سال‌های پرفرازونشیب از بین امواج فتنه‌های داخلی و خارجی، تحریم‌ها و دشمنی‌های خباثت‌آمیز آرمان فلسطین را زنده و پویا نگه داشته‌اند.

شاهرخی یادآور شد: روزی آمریکا با یک اشاره کشورها را تسلیم خود می‌کرد، اما امروز از سوی محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن سیلی می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: بررسی تاریخ یک قرن اخیر نشان می‌دهد که آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و حامیانشان سیاهه‌ای زشت از چپاولگری و زورگویی دارند.

وی متذّکر شد: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برنامه دارند که آموزه‌های اسلامی، معارف، فرهنگ، دین، حیا و حجاب را تحریف و معادن زیرزمینی و روزمینی کشورها را چپاول کنند.

شاهرخی گفت:‌ آمریکا و رژیم اشغالگر چندین دهه با پیمان‌های ننگین نقشه‌هایی طراحی کردند که ارزش‌های اسلامی را نابود کنند، اما روز قدس تیری به قلب توطئه‌ها و خباثت آنان زد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اعلام کرد: شرکت در روز قدس وظیفه‌ای شرعی است که بر ضریب امنیت کشور می‌افزاید و تیری را به‌سمت دشمنان اسلام پرتاب می‌کند و بر شکوه و عظمت مسلمانان می‌افزاید.

وی با بیان اینکه پیام روز قدس این است که ملت مسلمان زیر بار ظلم نمی‌رود، توضیح داد: روز جهانی قدس برای مردم لرستان متفاوت‌تر از جاهای دیگر است، زیرا با شهادت شهید صالحی روزبهانی از اهالی بروجرد، سرداران و افسران شهید در دمشق خروش، خشم و نفرت مردم لرستان از اسرائیل بیشتر شده‌است. 

انتهای پیام/645/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695229

مهمترین اخبار ایران و جهان: