نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 13:15

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

ماموران نیروی انتظامی در قاینات و نهبندان از قاچاقچیان سوخت در این شهرستان‌ها حدود 7 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ ماموران انتظامی در قاینات و نهبندان از قاچاقچیان سوخت در این شهرستان‌ها حدود ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های  نفتی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان و یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

کشف ۳۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان   

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان هم اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه تریلی و ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

 وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی  کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

کشف بیش از ۲۸ هزار عدد انواع قرص قاچاق
 
‎سرهنگ عرب ادامه داد: ماموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری پژو پارس و یک سواری پراید مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲۸ هزار و ۵۷۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیر مجاز  کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این رابطه ۲دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630729

مهمترین اخبار ایران و جهان: