نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 17:30

نظام مهندسی زمانبندی صدور مجوز احداث گلخانه را ارائه دهد

پیرو تاکید استاندار البرز مبنی بر تسریع در صدور مجوزهای قانونی برای احداث گلخانه، نشستی تخصصی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، نشست تخصصی بررسی روند احداث گلخانه‌ها، انتظارات نماینده عالی دولت در استان مبنی بر تسریع در صدور مجوزهای قانونی را تشریح کرد.

افضلی اظهار کرد: طرح توسعه کشت‌های گلخانه ای یکی از اقدامات دولت مردمی در سطح استان است در این راستا انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط با امر همچنین دستگاه‌های خدماتی نسبت به تسهیل در امر صدور مجوزها اقدام کنند.

وی افزود: کاهش فرآیند صدور مجوز گلخانه‌ و استعلام‌های مرتبط با آن، ارائه فلوچارتی از نحوه صدور مجوزها بر اساس برنامه زمان بندی، اعلام موانع و مشکلات موجود در صدور مجوزها بررسی خواهد شد.

این مقام مسؤول یادآور شد: همچنین تعداد مجوزهای صادر شده احداث گلخانه در سطح شهرستان‌های استان طی دو سال اخیر از جمله مصوبات این نشست بود که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر آن تاکید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660529

مهمترین اخبار ایران و جهان: