نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 09:37

ردپای ستاره‌های انقلاب اسلامی در سرزمین تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از اجرای چالش ردپا همزمان با ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم عمرانی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: تخت فولاد بعنوان گنجینه ای ارزشمند مدفن بسیاری از شهدا و موثرین انقلاب اسلامی اصفهان می باشد و این ظرفیت بهانه ای برای برگزاری چالش ردپا به منظور معرفی شهدا و موثرین انقلاب اسلامی اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: در راستای شاخص سازی و همچنین معرفی موثرین و شهدای انقلاب اسلامی اصفهان و با رویکرد اسطوره سازی برای نوجوانان شهر،چاش ردپا در قالب بازی و حول گردشگری شخصیت چالش ردپا از تاریخ ۱۴ بهمن تا ۲ اسفند در تکیه میرفندرسکی تخت فولاد با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان برگزار و زمینه میزبانی از ۱۵۰۰ نفر از نوجوانان در سرزمین تخت فولاد را فراهم می نماید.

وی بهره مندی از قالب گردشگری بازی محور را برای انتقال مفاهیم ارزشی و معرفی مشاهیر و شخصیت های آرمیده در تخت فولاد اثربخش دانست و افزود: آموزش غیر مستقیم مفاهیم و تاکید بر یادگیری تجربه محور را الگوی موفق در برگزاری رویدادهای فرهنگی و گردشگری مجموعه تخت فولاد برشمرد.

عمرانی در ادامه افزود:مخاطبین با هدایت بازی بان و با بهره مندی از هنر نقشه خوانی در یک چالش ۵۰ دقیقه ای جذاب با محوریت موثرین و شهدای انقلاب اسلامی اصفهان شرکت میکنند و پس از کشف رازها و رمزها، شناسنامه شخصیت هدف را خلق می کنند.

ایشان در ادامه همجوشی و هم گرایی،هویت بخشی، اسطوره شناسی و ارزش آفرینی و همچنین نهادینه سازی و تقویت کار گروهی را از ویژگی های چالش ردپا عنوان کرد.

مدارس و گروه های دانش آموزی جهت ثبت نام و تجربه چالش ردپا می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس حاصل فرمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654073

مهمترین اخبار ایران و جهان: