نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 16:54

راه‌حل مشکلات کشور شرکت در انتخابات است

امام‌جمعه نطنز گفت: بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند این اشتباه و به ضرر کشور است، مردم عزیز بدانید راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز ملی غزه، اظهار کرد: به خاطر سرپوش گذاشتن رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی و از طرفی هم به خاطر حماسه‌آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمین‌شان نمایندگان مجلس در شهریورماه ۱۳۸۸ روز ۲۹ دی‌ماه را به نام روز ملی غزه نام‌گذاری کردند.

وی افزود: روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است تا فریاد مظلومیت و حق‌طلبی مردم مظلوم غزه به گوش جهانیان برسد، حالا این روز نمادی از استقامت و رشادت جوانان حماسه‌آفرین فلسطینی شده است و مجاهدانی با عملیات طوفان الاقصی، لرزه بر پیکر رژیم صهیونیستی انداختند.

یعقوبی با اشاره به ۱۰۰ روز ناکامی و شکست رژیم صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه، افزود: مطابق نقشه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی و رؤسای سیا و موساد که ظرف این ۱۰۰ روز بیش از ۲۰ بار باهم دیدار کرده‌اند، باید امروز چیزی به نام باریکه غزه روی نقشه وجود نداشته باشد.

امام جمعه نطنز ادامه داد: در این ۱۰۰ روز جنایت وحشیانه در بزرگ‌ترین زندان روباز جهان از آغاز تجاوز نظامی ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکنون، ۶۵ هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه فرود آمده؛ نزدیک به ۶۰ هزار نفر از اهالی غزه زخمی و ۳۰ هزار نفر از آنها، شهید یا مفقودشده‌اند؛ در بین شهدا، ۱۰ هزار شهید کودک، ۷ هزار شهید زن، نزدیک به ۷۰ هزار خانه به‌طور کامل تخریب و ۲۹۰ هزار خانه آسیب‌دیده و حدود ۲ میلیون آواره بدون امکانات اولیه زندگی به مقاومت در برابر رژیم غاصب، آمریکا، اروپا و ناتو ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این ۱۰۰ روز شکست‌خورده، آیا تونل‌های زیرزمینی حماس فتح‌شده؟ نیروی مقاومت فلسطین از بین رفته؟ مردم، غزه را ترک کرده‌اند؟ اسرای صهیونیست به‌طور کامل آزادشده‌اند؟ همه دنیا دیدند که پاسخ این سؤالات منفی است و رژیم صهیونیستی بعد از قریب صد روز جنایتی که انجام می‌دهد، به هیچ‌کدام از هدف‌هایش نرسیده است.

یعقوبی با اشاره به موضوع انتخابات گفت: انتخاباتِ مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بایستی باشکوه برگزار شود و همه‌کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید انجام بگیرد.

امام جمعه نطنز اذعان کرد: بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند این اشتباه و به ضرر کشور است، این وسط کوتاهی‌های برخی مسؤولان قابل چشم پوششی نیست، مردم عزیز بدانید راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد.

وی گفت: مسؤولان بر افزایش قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند، خدمات دولتی را افزایش ندهید، از مسؤولان انتظار نظارت قوی داریم و از کاسب‌کاران هم درخواست داریم رعایت حال مردم را داشته باشند تا به افراد ضعیف فشار بیشتری وارد نشود.

 پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642829

مهمترین اخبار ایران و جهان: