نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 13:15

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور قم از ۵ تیرماه امسال

قم- دبیر ستاد راهیان نور قم از اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال غرب این استان، از ۵ تا ۲۳ تیرماه امسال خبر داد و از علاقمندان حضور خواست تا در پایگاه های مقاومت بسیج ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ امیر جعفری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و همچنین شمال غرب کشور از استان قم از ۵ تیرماه آغاز و تا ۲۳ تیرماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند تا ۶ تیرماه امسال جهت ثبت‌نام و اعزام به راهیان نور به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در استان قم مراجعه کنند.

وی بیان داشت: اعزام زائران قمی به راهیان نور در قالب ۱۶ اعزام و هر اعزام شامل سه دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه خودروی شخصی می‌باشد.

سرهنگ جعفری در خصوص هزینه اعزام به راهیان نور نیز گفت: هزینه اعزام زائران با اتوبوس هر نفر ۸۰۰ هزار تومان و با خودروهای شخصی نیز ۴۵۰ هزار تومان است.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: زائران در اعزام به مناطق عملیاتی از یادمان‌های تپه الله اکبر سنندج، شهیدان زین الدین در دارساوین، یادمان بولفت و دوپازا، یادمان تمرچین، یادمان سیرانبند، یادمان شهید محمد بروجردی و یادمان شهید امینی دیدن خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1286829

مهمترین اخبار ایران و جهان: