نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 10:46

لزوم پوشش رسانه ای گسترده مراسم اربعین

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر پوشش رسانه ای گسترده فضای خاص و معنوی مراسم اربعین گفت: امید است امسال رسانه ها برای پوشش بهتر این مراسم همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی یکشنبه شب در ستاد اربعین استان اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی، مردمی متدین و دوستدار اهل بیت (ع) هستند و در برنامه‌های مذهبی به ویژه اربعین حسینی شرکت فعال دارند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی شایسته به زائران در مواکب استان افزود: نقاط قوت و ضعف مراسم اربعین سال گذشته باید رصد تا برای خدمت رسانی بهتر به زائران در سال جاری اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: موکب‌های استان امسال مانند سال‌های گذشته در مسیرهای نجف به کربلا و شهر کاظمین مستقر می‌شوند.

قناعت با تاکید بر برگزاری جلسات کمیته‌های ۹ گانه ستاد اربعین استان گفت: برای برنامه‌ریزی بهتر لازم بوده این جلسات به طور مرتب برگزار شود.

قناعت با بیان اینکه یکی از توطئه‌های دشمن کمرنگ ساختن توفیقات و نقاط قوت کشورمان و پررنگ ساختن مشکلاتمان است، یادآور شد: موفقیت‌های نظام و انقلاب مقدس اسلامی به سبب بهره‌گیری از دکترین حسینی است.

وی گفت: باید به موضوع اربعین و خدمت رسانی به زائران این سفر معنوی دقت و حساسیت داشته باشیم تا بتوانیم هر ساله خدمات بهتری ارائه دهیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تجهیزات موکب‌های استان امسال به وسیله ۱۷۴ کامیون به کشور عراق منتقل می‌شود، بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته امسال ۲ هزار خدمه در موکب‌های استان به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

قناعت با تاکید بر پوشش رسانه‌ای گسترده فضای خاص معنوی مراسم اربعین خاطرنشان کرد: امیداست امسال رسانه‌ها برای پوشش بهتر این فضای معنوی همکاری بیشتری داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279629

مهمترین اخبار ایران و جهان: