نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 13:35

بیانیه تبلیغات اسلامی البرز درباره قرآن‌سوزی در سوئد

کرج- اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز در محکومیت جسارت به قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز در محکومیت جسارت به قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (قرآن کریم، ۶۱:۸)
می‌خواهند نور خدا را با (دم) دهان‌هایشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید.

بار دیگر مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان خوی سبوعانه و ددمنشانه خود را نمایان کرده و با هتک حرمت کلام‌الله مجید و توهین به مقدسات دو میلیارد انسان باردیگر برای اربابان صهیونیسم خود خوش‌رقصی کردند.

این رفتار اسلام‌ستیزانه که با حمایت دولت و پلیس سوئد صورت گرفت جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر در جهان غرب بر جا گذاشت.

در برهه‌ای که دنیا به سمت اسلام‌گرایی سوق پیدا کرده و کتاب مقدس اسلام، بر اساس آمارهای غربی‌ها به پرفروش‌ترین کتاب در این کشورها تبدیل شده است، دشمنان مسلمانان جهان و ضدآزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

بی‌شک این جسارت در امتداد اقدامات شنیع و توهین‌های آشکاری است که طی سنوات گذشته و در سایه حمایت صهیونیسم جهانی رخ داده است. آری در مکتب مقدس اسلامی ناب محمدی پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

اداره کل تبلیغات اسلامی اسلامی استان البرز این اقدام شنیع را محکوم کرده و از همه مسلمانان جهان می‌خواهد تا در مقابل چنین جنایات ضدحقوق بشری واکنش نشان دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324829

مهمترین اخبار ایران و جهان: