نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 20:18

دومین رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان ویژه طلاب برگزار می‌شود

دومین رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان ویژه طلاب با همکاری اندیشکده دین و حکمرانی و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دومین رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان ویژه طلاب با همکاری اندیشکده دین و حکمرانی و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در این رقابت علمی که به همت اندیشکده دین و حکمرانی و پژوهشکده شورای نگهبان و با هدف آشنایی بیشتر جامعه حوزوی با قانون اساسی و فرآیند حراست از آن برگزار می‌شود، گروه‌های پذیرفته شده ابتدا در کارگاه‌های آموزشی با قانون اساسی و نحوۀ نظارت شورای نگهبان بر مصوبات آشنا می‌شوند و سپس در چند مرحله در قالب گروه‌های چهار نفره، با محوریت «صلاحیت و فرآیندهای شورای نگهبان در بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی» به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است، ثبت‌نام در این رقابت که در شهر قم برگزار می‌شود در قالب گروه‌های چهارنفره صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان باید با پذیرش کلیه قوانین و روندهای رویداد، در تمام برنامه‌ها به صورت فعال و مؤثر حضور یابند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اندیشکده دین و حکمرانی https://dinhokmrani.com/ مراجعه و در صورت تمایل به ثبت‌نام، از طریق نشانی https://dinhokmrani.com/sabtenam / اقدام به ثبت نام کنند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281229

مهمترین اخبار ایران و جهان: