نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 03:25

لوله‌های فرسوده آب در بوشهر تعویض می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر در سفر خود به شهرستان گناوه با اشاره به پروژه‌های آب در استان گفت: تعویض خطوط لوله فرسوده آب از موضوعات با تاکید جدی در استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ورودی آب گناوه در چند سال اخیر افزایش داشته است که امیدواریم با همکاری مسؤولان شهرستان آب ورودی گناوه بهتر مدیریت شود تا قطعی آب به حداقل برسد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام بیان کرد: تعویض خطوط لوله فرسوده آب از مواردی است که تاکید جدی آبفای استان است و امیدواریم رئیس آبفا شهرستان هرچه سریع‌تر این موضوع را انجام دهد.

عالی عنوان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر، حضور مستمر گردشگران تجاری، مصارف شرکت‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان، مدیریت هوشمندانه آبفا و همکاری مردم در مصرف بهینه آب را می‌طلبد که امیدواریم شاهد بهره‌وری مناسب آب باشیم.

به گزارش فارس، مدیرکل آبفا استان بوشهر که به شهرستان گناوه سفر کرده است، دستور ویژه‌ای برای تأمین آب گناوه صادر کرد تا ظرفیت آب ورودی به گناوه از خطوط محرم و کوثر حدود ۲۱ هزار مترمکعب به ۲۴ هزار مترمکعب افزایش یابد و همچنین نصب پمپ‌هایی جهت تقویت فشار آب در سطح شهر گناوه که در نتیجه اجرای آن بخشی از مشکل تأمین آب گناوه حل خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312129

مهمترین اخبار ایران و جهان: