نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 10:55

نظارت ها بر بازار زنجان تشدید شود

زنجان-خطیب نماز عید قربان در زنجان خواستار تشدید نظارت ها بر بازار شد و گفت: روند افزایشی قیمت کالاها باید گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه نظارت ها بر بازار زنجان باید تشدید شود، گفت: مسئولان نظارت ها را بر بازار افزایش دهند و با گرانفروشان و محتکران برخورد لازم داشته باشند.

وی افزود: در شرایطی که وضعیت اقتصادی سخت و دشوار است، عده ای از مردم گلایه دارند و معتقدند که نظارت ها کم است.

خاتمی با بیان اینکه مردم استان زنجان، مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند، لزوم توجه ویژه به معیشت و ساماندهی اقتصاد مردم را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: مسئولان باید بیش از اینها در خدمت به مردم پای کار باشند.

خطیب نماز عید فطر در زنجان گفت: جریمه های موجود برای کنترل بازار بازدارنده نیست و باید تدبیرهای مناسبی در این خصوص اتخاذ شود.

خاتمی افزود: تشدید نظارت ها و برخورد قاطعانه با گرانفروشان می تواند نقش بازدارنده داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره فرارسیدن عید قربان، ادامه داد: عید قربان عید بندگی و اوج تسلیم در برابر مشیت پروردگار است و امیدواریم پروردگار لذت عبادت و ایثار را به همه بچشاند.

خطیب نماز عید قربان گفت: ماه ذی الحجه ماه بزرگ و عظیم و ماه ولایت و امامت و از جمله با فضلیت‌ترین ماه ها است که باید شاکر باشیم که خداوند لذت معرفت و شناخت علی ابن ابیطالب را به ما ارزانی داشته است.

خاتمی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار و اقتدار نظام و ایران اسلامی هستند و همه آحاد جامعه ایران مدیون شهدا و خانواده هستند، افزود: پدران و مادران شهدا مصداق مسلم ایثار بودند که عزیزانشان را تقدیم راه خدا کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از نخستین روزهای شکل گیری و استقرار، با هجمه های فراوان حکومت های استکباری مواجه بوده است، گفت: در کشور ما پیروزی انقلاب امتحان الهی بود و مردم وارد صحنه شدند، از ابتدای حیات انقلاب از سمت دشمنان توطئه های متعدد علیه انقلاب بود ولی تا کنون با حضور مردم همچنان انقلاب با اقتدار و استوار ایستاده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317173

مهمترین اخبار ایران و جهان: