نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 10:35

آخرین وضعیت حضور خلیل زاده در پرسپولیس/ نظر یحیی تغییر می‌کند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد با شجاع خلیل زاده را به تصمیم نهایی سرمربی تیم موکول کرده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در لیست خرید تابستانی خود خواهان جذب محمدحسین کنعانی زادگان شده بود اما احتمال اندک حضور این مدافع باعث تغییر نظر سرمربی سرخپوشان شد تا شجاع خلیل زاده در لیست جذب باشگاه قرار بگیرد.

جدایی ناگهانی مدافع سابق پرسپولیس قبل از برگزاری فینال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا باعث آزردگی خاطر هواداران این تیم شده بود تا حالا حضور دوباره‌اش جنجال‌های مجازی زیادی را در کانال‌های هواداری پرسپولیس ایجاد کند.

خلیل زاده در حالی مذاکره با پرسپولیس را برای بازگشت به این تیم تکذیب کرده که توافقات اولیه مدیر برنامه‌هایش با رضا درویش نیز حاصل شده است تا همه چیز برای امضای قرارداد در پایان هفته جاری مهیا باشد.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نگران ادامه مخالفت هواداران با جذب خلیل زاده است تا ورود احتمالی اش باعث ایجاد حاشیه در تیمی شود که یکی از اصلی ترین دلایل کسب سه گانه قهرمانی آرامش رختکن بوده است.

بازگشت احتمالی خلیل زاده نیز می‌تواند روی تصمیم دو مدافع موفق فصل گذشته این تیم نیز تأثیر بگذارد. مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی که فصلی ایده آل را در قلب دفاع پرسپولیس پشت سر گذاشتند بعید نیست با بازگشت خلیل زاده تصمیم جدیدی بگیرند.

پورعلی گنجی با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در صورت پرداخت مبلغ رضایت‌نامه اش دوباره لژیونر شود. همچنین گولسیانی نیز قراردادش به اتمام رسیده است تا ماندن او هم در ابهام باشد.

حال باید دید گل محمدی بار دیگر تغییر در لیست خرید خود ایجاد می‌کند یا حاضر به بازگشت خلیل زاده با وجود انتقادات تند و تیز هوادارانش می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1304873

مهمترین اخبار ایران و جهان: