نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 15:05

امیر مروی‌نام: شبیه‌ساز مراقبت پرواز نیازهای عملیاتی نظامی و غیر نظامی را برآورده‌ می‌کند

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: سامانه بومی شبیه‌ساز مراقبت پرواز قابلیت برآورده‌کردن تمام نیازهای عملیاتی و دانشی حوزه مراقبت پرواز در حوزه‌های نظامی و غیر نظامی را دارد.

امیر خلبان محمدرضا مروی‌نام فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز گفت: برای انجام یک پرواز امن و ایمن تعدادی از مولفه ها باید دست به دست هم بدهند تا این پرواز انجام شود. این کار نیاز به نقش‌آفرینی ناظرانی از جمله مراقبت پرواز دارد که باید هدایت پروازی را انجام بدهند.

وی افزود: ما برای طراحی و ساخت سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز از آخرین و به‌روزترین فناوری‌ها استفاده می‌کنیم و محصول تولید شده در دانشگاه شهید ستاری مجهز به یکی از عالی‌ترین فناوری‌های به‌روز در سطح دنیاست.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری درباره مزیت‌های سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز عنوان کرد: اگر پایوران با سامانه بومی شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا آموزش ببینند و تمرین‌های لازم را انجام دهند، خروجی آن موجب در نظام تمدن‌سازی به‌ویژه در حوزه قدرت هوایی دانشگاه هوایی شهید ستاری، نهاجا، ارتش و نیروهای مسلح و در نهایت قدرت ملی کشور افزایش بسیاری شاهد خواهد بود.

امیر مروی‌نام در پایان خاطرنشان کرد: سامانه بومی شبیه‌ساز مراقبت پرواز قابلیت برآورده‌کردن تمام نیازهای عملیاتی و دانشی حوزه مراقبت پرواز در حوزه‌های نظامی و غیر نظامی را دارد. در این محصول ما از به‌روزترین فناوری‌ها و آخرین حوزه دانشی برای طراحی و ساخت مورد استفاده کردیم و به همین دلیل در همه کشورها کارایی دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1282973

مهمترین اخبار ایران و جهان: