نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 10:08

علی آبادی اهل رانت و باج دادن نیست/ابتکار و نوآوری دارد

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت اهل رانت و باج دادن نیست و در مشاغل قبلی خود نشان داده که اهل ابتکار و نوآوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بنده چندین سال است عباس علی آبادی را می شناسم و بر این اساس می گویم وی فردی توانمند و اهل کار است.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی صمت برنامه علمی و کارشناسی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد و دارای افق دید وسیع است. ریسک پذیری و خطرپذیری را در کار در دستور دارد و شجاعت نه گفتن دارد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عباس علی آبادی در مناصب قبلی خود نشان داده اهل رانت و باج دادن نیست. بنده برنامه های وی را برای وزارت صمت مطالعه کردم که همه این برنامه ها قابل اندازه گیری است و وی آرمانی صحبت نکرده است.

دهمرده تاکید کرد: علی آبادی در شغل های قبلی خود نشان داده شجاعت دارد و اهل ابتکار و نوآوری است. وی برنامه های بسیار خوبی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد و وعده داده در حوزه معادن هم اقدامات لازم را انجام دهد و ظرفیت استان های مختلف در این بخش را در نظر گیرد و به خوبی به کار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281873

مهمترین اخبار ایران و جهان: