نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 11:57

کاپیتان بلغارستان: برای ماندن در لیگ ملت‌ها نیاز به پیروزی داشتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تا پایان مسابقه با ایران مبارزه کردیم تا در لیگ ملت‌های والیبال برای فصل بعد باقی بمانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت هفت صبح امروز (جمعه ۱۶ تیر) در دومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو مغلوب حریف شد.

«گئورگی سگانوف» کاپیتان تیم ملی بلغارستان پس از دیدار مقابل ایران در لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد: برای بلغارستان مسابقه بسیار سختی بود. ایران تیم بسیار خوبی است. تا پایان این مسابقه مبارزه کردیم و این موضع برای ما اهمیت زیادی داشت که بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم و در لیگ ملت‌های والیبال برای فصل بعد باقی بمانیم.

وی افزود: تیم ملی والیبال ایران در تمامی فاکتورها عملکرد خوبی داشت و این تیم بسیار قدرتمند است. بازیکنان ایران در سرویس و دفاع عملکرد خیلی خوبی داشتند اما در پایان توانستیم در این فاکتورها به خوبی آن‌ها عمل کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340229

مهمترین اخبار ایران و جهان: