نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 10:00

عقب ماندگی‌هایی استان بوشهر با کار و تلاش جهادی مسئولان رفع شود

بوشهر- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار می‌رود که عقب ماندگی‌هایی استان بوشهر با کار و تلاش جهادی مسئولان رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح شنبه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: عقب ماندگی‌هایی از سال‌های قبل در استان وجود دارد که با اراده دولت سیزدهم و کار جهادی امیدواریم رفع شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال این قطع رابطه میان مردم و نظام است، گفت: خدمات دولت باید برجسته شود تا دشمن نتواند حلاوت تلاش مسئولین را در کام مردم تلخ کند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مدیران باید اعتماد سازی کنند، افزود: هر شخصی در هر لباس و جایگاهی که قرار دارد باید نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن، جهاد تبیین انجام دهد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته باید برای مردم اطلاع رسانی شود، عنوان کرد: مشکلات معیشت در جامعه وجود دارد اما نباید اجازه داد اقدامات خوب صورت گرفته در کشور نادیده گرفته شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن با تبلیغات زهرآگین برخی از نقاط ضعف در کشور را بزرگ جلوه می‌دهد تا اقدامات خوب صورت گرفت پنهان شود.

نماینده مردم استان بوشهر با تاکید بر اینکه نظارت بر بودجه‌هایی که به دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد ضروری است، خاطر نشان کرد: منابع مالی باید در جای درست و صحیح مصرف شود و هزینه کرد آن نیز به طور شفاف به اطلاع مردم رسانده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1341473

مهمترین اخبار ایران و جهان: