نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 10:55

پنج‌شنبه‌ای پُرترافیک در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل کندوان به‌صورت سنگین است.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل کندوان به‌صورت سنگین است.

وی افزود: در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر وضعیت ترافیک عادی است و انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز از صبح امروز در محور هراز ممنوع اعلام شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا هم در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلب، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۲۳ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه در جاده‌های شمال براساس شرایط ترافیک خواهد بود، خاطرنشان کرد: پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز سبقت و سرعت غیرمجاز و تجاوز و انحراف به چپ در زمان بار ترافیکی از توصیه‌های پلیس در ارتباط با سفرهای تابستانی است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1356229

مهمترین اخبار ایران و جهان: