نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 15:53

چراغ سبز مهاجم آبی‌ها به سرخ‌های لندن

مهاجم آلمانی تیم چلسی علاقه‌مند است از بخش آبی شهر لندن به قسمت قرمز آن کوچ کند.

به گزراش خبرگزاری فارس، پس از انصراف باشگاه رئال مادرید از جذب «کای هاورتز» حالا آرسنال وارد گود رقابت بر سر این مهاجم آلمانی شده و پیشرفت‌هایی نظیر در این مسیر به دست آورده است.

«فابریتیزیو رومانو» خبرنگار مشهور ایتالیایی می‌گوید هاورتز به حضور در تیم آرسنال چراغ سبز نشان داده و شرایط آن‌ها برای عقد قرارداد را پذیرفته است.

گفته شده توافقات شخصی میان توپچی‌ها و مهاجم آلمانی چند روز پیش انجام شده و آرسنال پیشنهاد رسمی خود برای به خدمت گرفتن هاورتز را به چلسی ارائه خواهد داد.

رومانو می‌گوید پس از بازی‌های ملی و حداکثر طی ۱۰ روز آینده، ستاره پیشین تیم بایرلورکوزن و زننده گل قهرمانی چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۱، پیراهن قرمز آرسنال را بر تن خواهد کرد.

هاورتز ۲۴ ساله در تابستان ۲۰۲۰ و با مبلغی در حدود ۶۰ میلیون پوند از فوتبال آلمان راهی استمفوردبریج شد و در ۹۱ بازی خود با پیراهن آبی، ۱۹ گل به ثمر رسانده است.

خبرنگار ایتالیایی می‌گوید چلسی خواستار ۷۵ میلیون پوند برای ملی‌پوش آلمانی خود شده اما سران آمریکایی آبی‌های لندن با مبلغی در حدود ۶۰ میلیون پوند هم راضی به این انتقال هستند.

«مائوریسیو پوچتینو» سرمربی جدید چلسی پس از پایان فصل کابوس‌وار این تیم در لیگ جزیره که با ایستادن در رتبه دوازدهم لیگ جزیره به پایان رسید، قصد دارد بخش بزرگی از بازیکنان را به فروش برساند و هاورتز نیز یکی از آن‌هاست.

آرسنالِ تحت هدایت «میکل آرتتا» برخلاف فصل‌های پیشین، رقابت شانه‌به‌شانه‌ای را تا هفته‌های پایانی با منچسترسیتی بر سر کسب مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس داشت اما در نهایت مغلوب تیم قدرتمند «پپ گواردیولا» شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293229

مهمترین اخبار ایران و جهان: