نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 10:50

باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث می‌شود

رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت:در صورت ورود پیمانکار بخش خصوصی، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد نامداری امروز صبح در گفتگو با رسانه‌ها، با اشاره به اینکه در صورت ورود پیمانکار بخش خصوصی، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث خواهد شد، اظهار کرد: مشوق‌ها و زیرساخت‌های لازم در اراضی پارک علم و فناوری استان فراهم است.

وی هدف از احداث باغ علم و فناوری کودک و نوجوان را فرهنگ‌سازی نوآوری و فناوری و شکوفایی خلاقیت در کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که بخش خصوصی می‌تواند به آن ورود کند ایجاد زیرساخت‌های مرتبط برای تفریح هدفمند و آشنایی عینی و عملی کودکان و نوجوانان با مفاهیم علمی در راستای تقویت خلاقیت و نوآوری آنان است.

نامداری با دعوت از تمامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، گفت: این پارک مشوق‌ها و حمایت‌های لازم را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این پروژه در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: در همین راستا تا هزار متر مربع زمین مورد نیاز به همراه کلیه زیرساخت‌های لازم مانند راه دسترسی، برق، گاز، آب، تلفن و اینترنت را در محل اراضی پارک علم و فناوری لرستان واقع در پردیس دانشگاهی آیت اله کمالوند خرم‌آباد تخصیص می‌دهد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان امروز کارآفرینان و سازندگان آینده کشور هستند، خاطرنشان کرد: با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این پروژه در بلندمدت شاهد تغییر نگرش نسل آینده به مقوله اشتغال و نوآوری در استان باشیم.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292329

مهمترین اخبار ایران و جهان: