نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 13:33

ضرورت حادثه هفتم تیر شناخت دشمن است

رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه ضرورت حادثه هفتم تیر شناخت دشمن است، گفت: شهید بهشتی با کسی دعوای شخصی نداشت اما خار چشم دشمنان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی در مصلی امام خمینی رشت با اشاره به فضای تبلیغاتی مسموم علیه شهید بهشتی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تمامی مکاتب غربی و ارزش‌های انسانی و حقوق بشری و سیاسی و اخلاقی و روابط ملل دنیای غرب را به چالش و تهدید کشاند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه شهادت دکتر بهشتی رویارویی جبهه انقلاب با جبهه غرب است، افزود: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد که می‌شود در برابر فرهنگ غرب و لیبرال دموکراسی و سوسیالیست شرق، نظام مبتنی بر احکام اسلامی را عینیت بخشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی به همه فهماند جنگ بین غرب و شرق واقعی نیست بلکه جنگ واقعی بین سلطه گران و اسلام است و ایران با رهبری امام خمینی و یارانش همچون شهید بهشتی به کانون مبارزه با سلطه گران تبدیل شد.

ادیانی با اشاره به اینکه ضرورت حادثه هفتم تیر این است که باید دشمن را شناخت تصریح کرد: شهید بهشتی با کسی دعوای شخصی نداشت اما خار چشم دشمنان اسلام بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: شهید بهشتی نه تنها طعنه دشمنان بلکه طعنه دوستان را نیز تحمل می‌کرد و به دلیل برخورداری از همین خصایص، دشمنی‌ها علیه او شکل گرفت و یکی از مظاهر این دشمنی نیز ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی با بهره گیری از اتفاق خونین، انقلاب اسلامی را از خطری بزرگ نجات داد زیرا هدف این ترورها نابودی انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: درس بزرگ حادثه هفتم تیر این است که دشمن هیچ گاه دست از دشمنی بر نمی‌دارد و تا زمانی که نظام ما الهی و ولایی است دشمن به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عنوان کرد: تجلیل از شهدای هفتم تیر این است که به مردم خدمت صادقانه کنیم و با گره گشایی از کار مردم، آنها را پای انقلاب نگه داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315073

مهمترین اخبار ایران و جهان: