نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 13:16

کیفیت ارائه خدمات به مردم باید افزایش یابد

جهرم- سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیران حق ترک فعل نداشته و باید خدمات ارائه شده به مردم دارای کیفیت مطلوب باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قزل سفلی صبح یکشنبه در شورای اداری شهرستان جهرم بیان کرد: بعد از گذشت ۲۴ ماه از دولت سیزدهم می‌توان گفت دولت مردمی آیت الله رئیسی توانسته خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم زمانی کار هود را آغاز کرد که مشکلات متعددی در مسیر حرکتی دولت قرار داشت اما با تغییر رویکردها و رویه‌ها دولت سیزدهم توانست کیفیت خدمت رسانی در جامعه را افزایش داده و رضایت‌مندی در میان آحاد مختلف مردم ایجاد کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یادآور شد: وقتی در مرداد ۱۴۰۰ دولت وارد میدان شد با چند چالش مهم مواجه بود و کرونا، مشکلات مالی و اقتصادی، کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی، کمبود ۷۰ درصدی ذخایر کالاهای اساسی، چالش‌های برجام و سیاست‌های خارجی، مخدوش بودن و متشنج بودن روابط بین‌المللی از مهمترین چالش‌های دولت در آغاز فعالیت‌هایش بود.

وی ادامه داد: ما در نظام اسلامی در قبال خون‌های ریخته شده شهدا مسؤولیت داریم و هیچ‌کس حق ندارد ترک فعل داشته باشد و به خودش اجازه بدهد کم کاری کند و باعث نارضایتی مردم شود.

قزل سفلی اظهار کرد: امروز ضرورت انقلاب اسلامی است که با وحدت قلوب، همدلی و هم‌افزایی در کنار یکدیگر قرار بگیریم و ظرفیت‌های مختلف را برای خدمت مؤثرتر و هدفمندتر در کنار هم قرار دهیم. امروز کسی حق ندارد تولید نارضایتی و ایجاد یاس و ناامیدی کند. شرایط امروز خطیر است اما همه بادها به سمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی در حال وزیدن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307773

مهمترین اخبار ایران و جهان: