نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 21:59

بهره‌مندی 800 هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر در کشور

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته پست های ثابت و سیار ما در کل کشور فعال شده و تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی از این خدمات بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید علی منیری امشب در حاشیه بازدید از کمپ‌های نوروزی هلال احمر در گرگان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از اعضای جوانان هلال احمر کشور برای ارائه خدمات با مسافران نوروزی بکارگیری شدند.
وی تصریح کرد: تعداد ۷۰۰ پست سیار و ثابت در نقاط مختلف کشور توسط جمعیت هلال احمر دایر شده تا خدمات مختلف بشردوستانه را به مردم عزیز ارائه دهد.
معاون جوانان و دانشجویی سازمان جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر در این ۷۰۰ نقطه پست ثابت و سیار از خدمات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور بهره مند شدند.
وی ادامه داد: علاوه بر خدمات، برنامه‌های متعدد دیگری مانند آموزش مهارت‌های کاربردی کمک‌های اولیه و ارائه آموزش مربوط به نقاط پرخطر که بیشترین تصادفات در آن مکان رخ می‌دهد ارائه می‌شود که تا دوم فروردین ماه امسال بیش از ۴۰۰ هزار نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.
منیری گفت: از تمامی رانندگانی که در این ایام سفرهای بیش از چند ساعت را تجربه می‌کنند تقاضا داریم در بین راه در این پست‌های ثابت ما مستقر شده تا ضمن استراحت چند دقیقه‌ای خود و فرزندانشان از آموزش‌های متنوع برخوردار شوند.
گفتنی است، صبح امروز نیز استاندار گلستان در بازدید از کمپ نوروزی هلال احمر در نوکنده به پویش ملی «بهرفت» پیوست.
انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1106829

مهمترین اخبار ایران و جهان: