نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 17:22

اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان‌ اعتبار برای بخش کشاورزی استان سمنان

دامغان- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۷۵۰ میلیارد تومان‌ اعتبار برای بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهر کلاته رودبار به میزبانی سالن ورزشی این شهر ضمن گرامی داشت دهه فجر و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن، تاکید کرد: بحث مسکن شهر کلاته رودبار در قالب طرح نهضت ملی مسکن به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

وی افزود: از محل سفر ریاست جمهوری به استان و وزیر جهاد کشاورزی، برای دو پروژه که چندین سال مردم کلاته رودبار منتظر افتتاح و بهره برداری آن بودند، پس از سال‌ها بلاتکلیفی تخصیص اعتبار جهت تکمیل صورت گرفت.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از مجتمع فرهنگی دیباج، استخر ذخیره آب کلاته رودبار و سایر پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان، از جمله اقدامات ارزنده‌ای است که در دولت سیزدهم شکل گرفت.

هاشمی با بیان اینکه از محل سفر ریاست جمهوری به استان، ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی اختصاص یافته است، گفت: موضوعات و موارد مرتبط با خط انتقال، بکارگیری سیستم‌های آبیاری نوین، واحدهای دامداری و نهاده دامی در شهر کلاته رودبار نیز پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته در کلاته رودبار، بیان داشت: امروز علاوه بر زمین چمن مصنوعی، فاز اول استخر ذخیره سازی آب افتتاح خواهد شد و مابقی اقدامات در خصوص آبرسانی نیز در حال انجام است.

به گزارش مهر آئین افتتاح بزرگترین استخر پلیمری استان سمنان در کلاته رودبار از دیگر بخش‌های سفر استاندار سمنان به شمال دامغان بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030129

مهمترین اخبار ایران و جهان: