نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 10:32

انسداد محورهای کیاسر و روستاهای هزارجریب و یانه سر

ساری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری از مسدود بودن محورهای کیاسر و روستاهای یانه سر و هزارجریب بهشهر به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.

حسینعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در استان درباره وضعیت جوی و مسیرهای مسدودشده استان گفت: در محور کندوان و محدوده سیاه بیشه به دلیل ریزش بهمن، نداشتن دید کافی و کولاک از پنجشنبه شب مسدود شده بود که صبح امروز بازگشایی شده است.

وی با اظهار اینکه محور کیاسر نیز از دیشب به دلیل بارش شدید و کولاک تاکنون همچنان مسدود است، افزود: محورهای سوادکوه و هراز باز است و تردد در آن برقرار است.

محمدی یادآور شد: راه‌های روستاهای هزارجریب و یانه سر بهشهر به دلیل بارش برف سنگین مسدود است و عملیات بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان برف در آلاشت و کیاسر به میزان ۴۰ سانتی متر گزارش شده است و به دلیل بارش ۴۰ میلی متری باران در قائمشهر و روان آب، خط انتقال ۴۰۰ اینچی چهار شهر در قائمشهر تخریب و سبب قطعی آب در بخش‌هایی از شهر و اطراف میدان امام و شهرک فرهنگیان شده است.

وی با عنوان اینکه آب منطقه مذکورشده تا ساعت ۲۱ شب قطع است، افزود: آبرسانی به منطقه به وسیله تانکرهای آب رسانی انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030929

مهمترین اخبار ایران و جهان: