نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 00:43

آخرین وضعیت 3 مدیرکل مصدوم در حادثه سقوط بالگرد/ وزیر ورزش به تهران منتقل شد

رئیس اورژانس کرمان گفت: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان، تهران و آذربایجان‌شرقی که در حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان مصدوم شدند همچنان در آی‌سی‌یو بیمارستان باهنر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد صابری شامگاه امروز پنجم اسفندماه در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت طی روز گذشته پرداخت و اظهار کرد: در این سانحه 18 نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم و امروز 5 نفر از مصدومان با حال عمومی خوب از بیمارستان باهنر کرمان مرخص شدند.

وی بیان داشت: 4 نفر از مصدومان نیز در آی‌سی‌یو بستری بودند زیرا به‌مراقبت‌های ویژه نیاز داشتند و این افراد شامل سجادی وزیر ورزش و جوانان و مدیران کل استان‌های آذربایجان‌شرقی، تهران و مدیرکل کرمان بود که وزیر ورزش ساعتی قبل بنا به درخواست خانواده به تهران منتقل شد.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: سایر مصدومان که در بخش عادی بستری بودند تحت عمل جراحی ویژه قرار گرفتند و به مرور بعد از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص می‌شوند و جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با توجه به اینکه باید آمادگی برای عمل پیدا کند، اگر برنامه خوب پیش رود فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

صابری عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان وضعیتی مشابه روز گذشته دارد و کاهش مختصر سطح هوشیاری دارد و سطح هوشیاری وی حدود 10 است و خدمات، امکانات، تجهیزات و متخصصانی که نیاز داشت در کرمان وجود داشت اما به اصرار خانواده ساعتی قبل از طریق فرودگاه کرمان به تهران منتقل شد.

وی درباره آخرین وضعیت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم تصریح کرد: پاریزی به‌دلیل آسیب شدید ریه وضعیت مطلوبی ندارد و امیدواریم بتوانیم، خبرهای خوبی از وضعیت وی در مصاحبه‌های بعدی ارائه کنیم.

صابری در پاسخ به این سؤوال که آیا پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان دچار شکستگی هم شده است، ابراز داشت: ممکن است، شکستگی دنده داشته باشد اما به علت اینکه وضعیت هوشیاری و بافت ریه آسیب‌دیدگی زیادی داشت این موارد در اولویت بود و در حال حاضر در آی‌سی‌یو به دستگاه ونتیلاتور وصل است و آسیب بافت ریه حیات وی را تهدید می‌کند.

پایان پیام/80019/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054929

مهمترین اخبار ایران و جهان: