نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 20:30

خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین رسالت انقلابی خود را انجام دهند

دزفول- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم «جهاد تبیین» هستند، گفت: اصحاب رسانه باید با نگاه بصیرتی خود به دنبال بیان دستاوردهای انقلاب در این ۴۴ سال باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهروز حکمت پور ظهر امروز دوشنبه در حاشیه تور رسانه‌ای بسیج رسانه دزفول از ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تور رسانه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همکاری فرماندار ویژه شهرستان اجرا شده است و همکاری و همراهی اصحاب رسانه جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق رسانه‌ها به‌طور مستمر در حال سیاه نمایی و ایجاد شبهه برای مردم ایران هستند، افزود: دشمن با مقایسه دروغین دوران ۴۴ ساله انقلاب با دوران پهلوی قصد دارد به روش‌های مختلف القا کند که در این سال‌ها ایران هیچ پیشرفتی نداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با تأکید بر ضرورت بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و نگاه بصیرت گونه به عرصه‌های توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور توسط رسانه‌ها، بیان کرد: در بخش اصلی پازل و حرکت دشمنان، رسانه‌ها نقش کلیدی ایفا کرده و با موج‌سواری به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند حال در اولین قدم رسانه‌های انقلابی باید نگاه بصیرتی خود را افزایش دهند و به دنبال جهاد تبیین باشند.

سرهنگ حکمت پور با اشاره به موفقیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف از قبیل هسته‌ای، نانو فناوری، پزشکی، سدسازی، علمی و … یادآور شد: ایران در بسیاری از حوزه‌ها در رتبه‌های اول تا ششم دنیا قرار دارد که این افتخارات ماحصل انقلاب اسلامی با تمام موانع و تحریم‌ها است.

وی با بیان اینکه تمام رسانه‌ها و مدیران پای‌کار انقلاب ایستاده و باید در حوزه خود در مسیر جهاد تبیین گام بردارند، گفت: وظیفه رسانه‌ها و مسئولان در شرایط فعلی امیدآفرینی است و هر فردی در این زمینه دارای تکلیف است. در این بین رسانه‌ها در زمینه جهاد تبیین نقش کلیدی دارند و مکلف هستند به این امر مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی قابل انکار نیستند، ادامه داد: دولت انقلابی با تمام توان به دنبال رفاه مردم و رفع مشکلات و موانع است اما قطعاً این امر یک پروسه زمان‌بر است.

سرهنگ حکمت پور با بیان اینکه از پس از انقلاب تاکنون تحولات چشمگیری در عرصه محرومیت‌زدایی در ایران صورت گرفته است، افزود: رسانه‌های معاند القا می‌کنند ;I ایران یک کشور فقیر و ضعیف و کشورهای اروپایی در پیشرفت و توسعه بسر می‌برند در حالی که بر اساس آمارهای جهانی این امر صحت ندارد.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها سربازان خط مقدم برای جهاد تبیین و ایجاد امید در جامعه هستند؛ بنابراین ضرورت دارد به تبیین خدمات صورت گرفته در دوران ۴۴ ساله انقلاب و دستاوردهای این انقلاب بپردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1023329

مهمترین اخبار ایران و جهان: