نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 12:19

فراخوان حضور مربیان گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهری و روستایی

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از فراخوان حضور مربیان تربیتی گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهری و روستایی خبر داد.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت تربیتی کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه برنامه‌ای را برای بهره‌مندی مناطق کم برخوردار روستایی و شهری از برنامه‌های تربیتی در نظر گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس با توجه کمبود نیروهای اجرایی در مجموعه کانون با کمک مجموعه‌ای جهادی از مربیان تربیتی و افراد خلاق در این زمینه در قالب گروه‌های جهادی دعوت به عمل آمده و گروه جهادی هاتف را تشکیل داده که مربیان این گروه جهادی به صورت مستمر و هفتگی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به ضرورت و گستردگی این برنامه فراخوانی صورت گرفته که از میان علاقمندان که در زمینه کار تربیتی جهادی فعالیت دارند با کانون پرورش فکری همکاری کرده و برای انجام فعالیت‌های تربیتی به مناطق کم برخوردار اعزام شوند.

زنجانی گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق پل ارتباطی فراخوان به شماره تلفن ۰۹۱۸۳۸۸۵۷۰۸ اعلام آمادگی و ثبت نام را انجام دهند و توسط تیم اعزام کننده به مناطق روستایی و شهری مدنظر اعزام شوند و در این مناطق به اجرای برنامه‌های تربیتی حوزه کودک و نوجوان در قالب قصه گویی، اوریگامی، فعالیت‌های نمایشی، تولید محصولات فرهنگی بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: همه افرادی که در این کار جهادی همکاری خواهند داشت طی یک فرایند آموزشی در جریان برنامه‌ها و امور تربیتی مورد هدف قرار خواهند گرفت و توانمندی‌های لازم برای مربیگری در مناطق کم برخوردار را کسب خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033573

مهمترین اخبار ایران و جهان: