نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 12:13

شبکه آبرسانی داخلی در روستای «اوت پاشا» مشگین‌شهر ایجاد می‌شود

اردبیل- مسئول گروه جهادی «گفتمان ناب تهران» گفت: به همت گروه جهادی گفتمان ناب تهران در روستای اوت پاشای مشگین شهر شبکه آبرسانی در این روستای محروم ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانه صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: گروه جهادی گفتمان ناب تهران در ایام تعطیلات عید نوروز همزمان با ماه مبارک رمضان در روستای کم برخوردار اوت پاشای شهرستان مشگین شهر خدمات رسانی می‌کند.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران خاطرنشان کرد: تعطیلات عید نوروز امسال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان فرصت ویژه خودسازی و سازندگی را برای جهادگران جوان مهیا کرده است.

مردانه با اشاره به اینکه گروه جهادی «گفتمان ناب» به یاد شهید سید روح الله عجمیان اردوی جهادی خدمت رسانی می‌کند، افزود: این گروه جهادی متشکل از جوانان جهادگر و فعال در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی است که سال‌ها در زمینه خدمت رسانی به مناطق محروم فعالیت دارند.

وی با اشاره به سرفصل‌های خدمات گروه جهادی گفتمان ناب بیان کرد: فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای اردوی جهادی پیش رو در چهار سرفصل کلی فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی، تکریم ایتام و بهداشتی درمانی خواهد بود.

مردانه گفت: اجرای جُنگ شادی و تئاتر، برگزاری کلاس‌های رفع اشکال درسی، جلسات مشاوره خانواده، آموزش قرآن با تاکید بر روی مفاهیم خاص به منظور فرهنگسازی اسلامی- قرآنی، مسابقات فرهنگی- ورزشی و برگزاری برنامه‌های نورافشانی و برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

وی تصریح کرد: پروژه محوری این اردو ایجاد شبکه آب رسانی داخلی روستای کم برخوردار اوت پاشا است که سال‌ها است از مشکل کمبود آب رنج می‌برد.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران ادامه داد: توجه به مدارس در اردوهای جهادی از نکات مهم و حائز اهمیت است و بازسازی و زیباسازی مدرسه روستا نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی این گروه جهادی است.

مردانه گفت: رفع اشکالات درسی و افت تحصیلی ناشی از ایام کرونا، برپایی جشن تکلیف دختران روستا و همچنین برپایی سفره افطاری یکی از شب‌های ماه رمضان از جمله برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: هفتمین اردوی جهادی گفتمان ناب به روستای اوت پاشا با عنوان «سفر به مرکز دنیا ٧» از ٣ فروردین تا ١٢ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران خاطرنشان کرد: ایام ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا جوانان علاقمند و مستعد، بتوانند از حضور در این حرکت الهی بهره‌مند شوند.

مردانه اضافه کرد: طبق این فراخوان از علاقمندان به شرکت در اردوی جهادی نوروز ۱۴۰۲ در تخصص‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی ثبت نام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088073

مهمترین اخبار ایران و جهان: